אנחנו בסלופארק, אפליקציית החניה המובילה והמתקדמת בישראל, עובדים יום וליל על מנת לספק לקהל לקוחותינו חווית חניה נוחה, מתקדמת ופשוטה לתפעול, ומי שמובילה חלק גדול מגזרות הפעולה הללו היא לא אחרת מסמנכ"לית השיווק שלנו  – הדר חורי קרייזלר! אז החלטנו שלא רק אנחנו נהנה ממנה, הגיע הזמן שגם "העולם" יכיר את האישה וההטרפה.

ספרי לנו קצת על עצמך

"אני הדר בת 32, במקור משוהם כיום תל-אביבית, נשואה באושר לטל ואמא לאופק".

איך הגעת לעולם השיווק?

"התחלתי לעבוד בשלב מאוד מוקדם בחיים ואיכשהו יצא שתמיד הייתי אחראית בכל משרה על תחום השיווק והשירות, ולאט לאט התפתחתי. אני יכולה להגיד שהאהבה והאוריינטציה לתחום תמיד היו שם".

למה סלופארק?

"אני חושבת שסלופארק מביאה עמה בשורה אדירה לעולמות הטכנולוגיים בתחום החניה. על פניו תחום החניה הוא "אפור ומשעמם", אבל ככל שאני צוברת ניסיון ומבינה את המשמעות של רכב בחיי היום יום שלנו (חניה, בילוי ברכב, תדלוק, שטיפה, ביטוחים, רכישת רכב, מולטימדיה ועוד ועוד) אני מתאהבת יותר ויותר בעיסוק שלנו".

אבל איך מחדשים בעולם "אפור ומשעמם" כפי שציינת?

"הפוקוס המרכזי שלנו הוא על מציאת נקודות ערך ללקוח, אפשר לקחת לדוגמה שני פיצ'רים שהשקנו ממש לאחרונה – מציאת חניה בכחול לבן, וסטרטר. מציאת חניה בכחול לבן זו יכולת חדשנית שמאפשרת למשתמשים שלנו לראות באפליקציה חניות פנויות בכחול לבן (יש יותר WWWOOOOWWW מזה?!) ולגבי סטרטר אני אסביר דרך שאלה, מה הדבר הכי מעצבן בעולם בנוגע לחניה בכחול לבן? נכון! לשכוח להפעיל חניה – אז לא עוד! כי יש סטרטר. באמצעות הפיצ'ר החדשני הזה, את מגדירה לנו אזורי חניה (בצורה פשוטה וידידותית) ואנחנו נפעיל עבורך בצורה אוטומטית את החניה בכל פעם שתחני את הרכב באותו אזור (בהתאם כמובן לשעות, למיקום וכו'), בקיצור – הגאונות שבפשטות. סלופארק היא חברה גלובלית וכחברה כזו, שפעילה כיום באוסטרליה, דרום אמריקה ואירופה, יש לנו הסתכלות רחבה יותר על טכנולוגיות, צרכי לקוח וחדשנות בעולם הרכב – עובדה שללא ספק מייצרת עוד עניין. בקיצור אמנם התחום לכאורה אפור ומשעמם, אבל תהיי בטוחה שאצלנו לא משעמם ב-כ-ל-ל".

לאחרונה יצאתם בקמפיין טלוויזיה ראשון (!), למה טלוויזיה? ובכללי מה התחושות?

"מאוד מרגש! אנחנו מגיעים לשיאים חדשים בצמיחה במודעות ובמכירות – וזה מאוד מספק לדעת שאנחנו מתחילים לקצור את פירות ההשקעה הרבה שלנו במוצר. אישית, אני מאמינה שלעולם הפרסום המסורתי (off-line) יש עדיין מקום של כבוד במרבית עולמות התוכן ובטח שבעולם קונסרבטיבי כמו חניה, כך שנורא מסקרן אותי לראות מה יהיה האימפקט של הקמפיין גם בטווח הבינוני – ארוך".

אוקי, טלוויזיה ואופליין הבנו, אבל בני ברוכים?!

"ברור שבני, בני ברוכים חיים שלנו. בני מייצג משהו מאוד אותנטי, אנושי ואמיתי – הרי מי מאיתנו לא רוצה לפעמים פשוט להישאר במקום הנוח "והבינוני" ? וכשחושבים בינוני, חושבים בני… ופה בדיוק אנחנו נכנסנו לתמונה – זה התחבר לי לאסטרטגיה המוצרית שלנו. יש לנו אפליקציה מתקדמת יותר מהחלופות בכמעט כל אספקט (חוויה, מהירות, פיצ'רים, רמת שירות וכו'), אבל לומר "אנחנו יותר טובים" הרגיש לי בנאלי מדי, והשימוש בבני כאמצעי להמחיש את זה שמשהו "טוב" לא אומר בהכרח שהוא מדהים, הרגיש לי "בול פגיעה". אין סיבה שב-2020 אנשים יפחדו להתקדם לטכנולוגיה חדשנית שכל ייעודה הוא להקל עליך. כמובן שהכול נעשה כאקט הומוריסטי על התדמית של בני בהישרדות – מאז, בני כבר הספיק להוכיח לכולם שהוא קורץ מחומר של כוכבים".

יאללה קניתי את בני, אבל איך איתו? או כמו שאומרים "איך הוא במציאות"?

"תענוג גדול! הוא שילוב של עממיות ושטותניקיות עם עומק ובגרות, ואהבת אדם טהורה. הוא גם נורא מאמין במוצר שלנו שזה פלוס ענק. בקיצור נראה לי שקצת אכלתי אותה כי קמפיין הטלוויזיה הראשון שלי היה עם כוכב שאשכרה התאהבתי בו, מפה אפשר רק לרדת…. "

אז מה היעד הבא?

"בגדול – לחדש ולעניין. כמו שאמרתי, הפוקוס שלנו הוא על המוצר ועל חווית השירות, בזה השקענו השקעות אדירות בשנים האחרונות וכעת אנחנו קוצרים את הפירות. אם את שואלת אותי איפה נהיה בעוד שנה – שנתיים? התשובה היא – במקום שבו יותר ויותר משתמשים יבינו שאמנם אנחנו לא אפליקציית בנק או קופת חולים או איזה משחק מגניב, אבל עדיין יעריכו וייהנו מ"נגיעות קטנות של חשיבה, שירות והבנה "שעושות את ההבדל".