תקנון זה בא להסדיר את תנאי הטבת Cello אשר תינתן על ידי חברת Cello טכנולוגיות בע"מ (להלן: "חברת Cello") ללקוחות דולצ'ה ויטה ווי אוף לייף בע"מ (להלן: "דולצ'ה ויטה").

דולצ'ה ויטה ווי אוף לייף בע"מ

דולצ'ה ויטה הינה חברה פרטית ישראלית המתמחה ומפעילה תחת קבוצת החברות הקשורות עימה, תוכניות נאמנות ומנהלת מועדוני לקוחות מובילים בישראל.

הגדרות

במסמך זה יהיו למונחים המפורטים להלן המשמעות האמורה בצידם:

"לקוח/ה" – כל מי אשר רכש/ה הטבת חניה באמצעות מועדוני דולצ'ה ויטה, אותה ת/יוכל לממש באפליקציית החברה.

"החברה" – Cello טכנולוגיות בע"מ.

"מועדוני דולצ'ה ויטה" – "מועדון ישיר".

"הטבת קוד קופון" – הטבה ייחודית למנויי מועדוני דולצ'ה ויטה בסך 50 ₪ לחניה בחניונים (ללא חניוני אונליין) ולמימוש באפליקציית החברה. לרשימת החניונים המלאה

מהות ההטבה:

החל מ-20.03.2022 ועד ה-31.03.2023 תינתן הטבה ייחודיות ללקוחות "מועדון ישיר" למימוש באפליקציית החברה.

מאפייני ההטבה

  • 50 ₪ במתנה לחניה בחניונים (ללא חניוני אונליין). לרשימת החניונים המלאה
  • ללקוחות פרטיים בלבד.
  • לא כולל לקוחות המשלמים באמצעות כרטיסי אשראי פריפייד.
  • לקוח/ה יכול/ה לרכוש שובר אחד ורק לאחר מימושו המלא ת/יהיה זכאי/ת לרכוש שוב נוסף.
  • ההטבה תשוקף ללקוח/ה כזיכוי בחשבונית החודשית המגיעה לקראת סוף החודש.
  • אין כפל הטבות.
  • תוקף הזנת קוד הקופון עד 31.03.2023.
  • ניתן לממש את הקופון עד 6 חודשים מהזנתו באפליקציה.
  • תאריך אחרון למימוש באפליקציית החברה 30.09.2023.
  • בכדי לקבל את ההטבה, נדרש כרטיס אשראי בתוקף בחשבון הלקוח/ה.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או להאריך ו/או לקצר את תקופת ההטבה או לבטלה מכל סיבה שהיא, בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי ובכפוף להוראות הדין, ובלבד שהודעה כאמור תופיע בתקנון השת"פ.

רכישת הקופון – עלויות לפי מועדונים

ההטבה ניתנת לרכישה באפליקציית מועדון ישיר.

אופן קבלת ההטבה

לקוחות חדשים:

לצורך מימוש ההטבה יש להוריד את אפליקציית החברה (Cello) בחנויות האפליקציות > להזין את הפרטים האישיים כולל כרטיס אשראי > תפריט ראשי > קוד קופון > להזין את קוד הקופון ולהנות מההטבה

לקוחות קיימים:

יש להיכנס אל אפליקציית החברה (Cello) > תפריט ראשי > קוד קופון > להזין את קוד הקופון ולהנות מההטבה

שונות

הוראות תנאי השימוש אלה גוברות על כל הוראה אחרת בכל פרסום אחר בדבר הפעילות.

הלקוח/ה רוכש/ת ההטבה מסכים/ה כי רכישת ההטבה פירושה הסכמה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות הכלליים של החברה כפי שמופיעים באתר החברה ומתעדכנים מעת לעת.

לכל תקלה / בעיה / שאלה יש לפנות למוקד השירות ב-9070* ו/או בכל דרכי יצירת קשר המפורטות בתקנון תנאי השימוש הכלליים.

טל"ח.