תקנון – שת"פ פיס פלוס

עודכן לאחרונה:
להורדת קובץ PDF

תקנון זה בא להסדיר את תנאי הטבת "Cello" אשר תינתן על ידי חברת סלופארק טכנולוגיות בע"מ (להלן: חברת "סלופארק") ללקוחות "מנוי פיס".
התקנון מנוסח בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד.

הגדרות

במסמך זה יהיו למונחים המפורטים להלן המשמעות האמורה בצידם:
"לקוח" – אדם אשר רכש הטבת חניה באמצעות אתר "פיס פלוס", אותה יוכל לממש באפליקציית החברה.
"החברה" – סלופארק טכנולוגיות בע"מ.
"אתר פיס פלוס" – אתר מועדון ההטבות של מנויי הפיס.
"ההטבה" – הטבה ייחודית ללקוחות מנוי פיס בסך 50 ₪ לחניה בכחול לבן ברחבי הארץ ובחניונים למימוש באפליקציית החברה.

מהות ההטבה

החל מה-01.07.2021 ועד ה-31.12.2021 תינתן הטבה ייחודיות למנויי פיס פלוס למימוש באפליקציית החברה.

מאפייני ההטבה

• הטבה על סך 50 ₪ לחניה בכחול לבן ברחבי הארץ ובחניונים (מלבד חניוני אונליין).
• ההטבה תקפה ללקוחות פרטיים בלבד.
• ההטבה תקפה למשתמשים חדשים וקיימים בחברה.
• ההטבה תופיע כזיכוי בחשבונית החודשית.
• תוקף הזנת קוד הקופון – 31.12.2021.
• ניתן לממש את הקופון עד 3 חודשים מהזנתו באפליקציה.
• תאריך אחרון למימוש באפליקציית החברה – 31.3.2022.
• הזיכוי נכנס לחשבונית החודשית בחודש בו הוזן הקוד באפליקציית החברה (ועד ה-24 לחודש – סגירת מועד חיוב חודשי).
• עבור הזנת קוד הקופון, יידרש הלקוח להזין פרטי כרטיס אשראי בתוקף.
• במידה וקיימת הטבה פעילה למנוי במערכת השונה מהטבת הפיס – לא ניתן להזין את קוד הקופון עד לסיום תוקפה.
• אין כפל מבצעים והטבות.
• החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או להאריך ו/או לקצר את תקופת ההטבה או לבטלה מכל סיבה שהיא, בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי ובכפוף להוראות הדין, ובלבד שהודעה כאמור תופיע בתקנון השת"פ.

רכישת הקופון – עלויות לפי מועדונים

ההטבה ניתנת לרכישה באתר "פיס פלוס"
https://www.paisplus.co.il/

הזנת קוד הקופון באפליקציית החברה

לקוחות חדשים:

לצורך מימוש ההטבה יידרש חבר המועדון, להוריד את אפליקציית החברה (Cello) בחנויות האפליקציות (בהתאם לתנאי האפליקציה ובאחריותה).

לאחר הורדת האפליקציה, יידרש חבר המועדון להזין את הפרטים האישיים כולל כרטיס אשראי בתוקף.

לאחר הזנת הפרטים האישיים, יוכל חבר המועדון, להיכנס ל"קוד קופון" בתפריט > להזין את קוד הקופון וליהנות מההטבה.

לקוחות קיימים:

יש להיכנס ל"קוד קופון" בתפריט > להזין את קוד הקופון.

שונות

הוראות תנאי השימוש אלה גוברות על כל הוראה אחרת בכל פרסום אחר בדבר הפעילות למעט תקנון המפורסם באתר פיס פלוס המתווסף לתנאי שימוש אלה.

הלקוח רוכש ההטבה מסכים כי רכישת ההטבה פירושה הסכמה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות הכלליים של החברה כפי שמופיעים באתר החברה ומתעדכנים מעת לעת.

לכל תקלה / בעיה / שאלה יש לפנות למוקד השירות ב-9070* ו/או בכל דרכי יצירת קשר המפורטות בתקנון תנאי השימוש הכלליים.

נְגִישׁוּת
איפוס
הצהרה

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש מידע עבור כלל המשתמשים ועבור משתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים דגש רב על הנגשת האתר לכל אדם לרבות לבעלי מוגבלויות. הכל במטרה לאפשר חווית גלישה טובה, מועילה ומהנה יותר. בתוך כך, אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים במטרה להקל על השימוש באתר עבור כלל האוכלוסייה, זאת מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

 

מה בתפריט?

- מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת

- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים

- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

- התאמת אתר לעיוורי צבעים

- שינוי הפונט לקריא יותר

- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

- הגדלת התצוגה לכ־200%

- הדגשת קישורים באתר

- הדגשת כותרות באתר

- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

- הצהרת נגישות

- שליחת משוב נגישות

 

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.

אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר, אך מאחר ואנו מעלים עדכונים באופן שוטף, ייתכן שגם בהמשך יהיו אי אלו דפים או תכנים מסוימים שיימצאו לא מתאימים במלואם לדרישות התקן הנ"ל, אולם כל זאת שלא בכוונת מתכנן אלא עקב טעויות העלולות לקרות בתום לב.

לשם כך, נרתם צוות האתר לבצע באופן תדיר בדיקות לעמידה בדרישות התקן , אם בכל זאת מצאת ו/או נתקלת בקשיים בגלישה בנושא הנגישות, אל תהססו להפנות את תשומת ליבנו לכך.

כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן (תיאור הבעיה, מהי הפעולה שניסיתם לבצע, באיזה דף גלשתם וסוג הטכנולוגיה המסייעת במידה והשתמשתם.) אם ברצונכם לקבל משוב אישי אנא ציינו בפנייתכם את שמכם המלא ואת אופן ההתקשרות הרצוי (טלפון, דוא"ל או כתובת למשלוח דואר).

רכזת נגישות: רחלי דחבש

טלפון: 03-7187711

דואר אלקטרוני: access@cellopark.com

משוב נגישות
שליחה
המשוב נשלח בהצלחה!
תודה. אחד מנציגינו ייצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
סמן גדול (שחור)
סמן גדול (לבן)
חלונית הגדלה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור תמונות
ניווט במקלדת
ביטול הבהובים
Powered by Emilia Digital